Inscrición

Pode facerse socio da Sociedad Filarmónica Ferrolana cumprimentando o seguinte formulario
A inscrición é gratuíta, e a cuota trimestral, cóbrase a través do banco.
As cuotas son as seguintes:

Socio regular 20 € ao trimestre
Socio empresarial 25 € ao trimestre
Xuvenil 10 € ao trimestre

A cuota empresarial inclúe o logo da súa empresa nos programas de man da Filarmónica, como colaboradores coa Cultura, uns 5400 por temporada, e unha entrada para cada concerto ao prezo mínimo de 4 €. Deberán facernos chegar o logo que queiran poñer.

Ou tamén pode cumprimentar un dos seguintes boletíns de inscrición e enviarlo por correo electrónico.